Bu sitede Para Kazanmak , Para Kazanma Yöntemlerini Öğrenebilirsiniz..

0 TRClixsense ile Normalden Fazla Kazan ! Google'da Ara

Gönderen:Unknown Tarih: 17 Şubat 2013 Pazar 0 yorum
 

Merhabalar..

Bu forumda daha önce tanıtımı yapılmış Clixsense firmasıyla ilgili bir kampanya başlattım..

Benim refimden üye olup 5 Dolar biriktirirsen 2 Dolar ben hediye veriyorum..

5 Dolar biriktir . 1 Dolar paypal hediye. !

10 Dolar biriktir. 2 Dolar paypal hediye !

15 Dolar biriktir 3 DOLAR Paypal Hediye !

40 DOLAR BİRİKTİR HEM 40 DOLARINI AL HEMDE 10 Dolar Bizden HEDİYE OLSUN !

***Sitede ziyaret ederek ve görev tamamlayarak para kazanmak çok kolay !

** zaten Sitede 8 Dolar biriktirdiğinizde paypalınıza alabiliyorsunuz.. min ödeme 8 Dolar.
ama ben 5 Dolardada ödeme yapıyorum

Tek yapmanız gereken aşağıdaki linkten üye olup para kazanmaya başlamak..
TIKLA ÜYE OL !!


Not : Sadece refimden üyelik yapıp para biriktirenlere ödeme yapıyorum..

0 yorum:

Yorum Gönder